I put my new shoes on.






Cardigan och jeans - gina tricot, topp - Urban outfiters, converse. Nya, fina, älskade! <3

Har varit hemma från skolan sen 1 tiden.
Amanda och Tora följde med hem, men de gick hem för nån timme sen. Då gick jag ut och fotade dagensoutfit. Me like my new shoes! Tyckte det va snyggt med gråa, typ ingen annan har det heller.  ♥♥♥♥♥+ får de av mig! ;)

Bloggar om en stund igen. Då kommer det lite nya fräscha höstbilder. :)


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: