nearly.






Yes. Vinst med 5-0 mot Danderyd!
Vi är såå bra! Det betyder att vi vann denna serie, Oh yee. Jag var dock inte med och spelade men ändå. Jag var ju med och hejjade på, eller hur? ;) När jag kom hem gjorde jag ett armband av lite panduropärlor som mamma kom hem med igår. Visar sen.

Jag vet.

Det har blivit väldigt mycket fotbollsinlägg nu känns det som. Men det är mycket fotboll nu, sista 7-manna matcherna nästa vecka. Då ska vi vinna. Synd att jag inte kan vara med imorgon på 11-manna matchen. Jag var tvungen att tacka nej för att jag hade anmält mig till en terrängritt i stallet. Hela dagen imorgon, jobbigt men roligt. ;)

CHANELLE

SV; typ inget ;p

haft en bra dag?

2009-09-19 @ 19:55:23
URL: http://chanellle.blogg.se/
D E L L A

Ha en bra söndag! :>

2009-09-19 @ 23:26:19
URL: http://dellas.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: