Superstition.



(Jag har verkligen ingen bild att visa så ni får se en på småskitaran ;)

Äntligen hemma.
Det va en ganska soft skoldag idag. De tre första lektionerna va vi med de andra 6:orna i en park och körde lekar. Väääääldigt roligt *NAAT*. Sen blev det roligare iallafall. Gjorde lite läxor när jag kom hem. 2 engelska.

Ikväll har jag ridning. Har ingen aning om vem jag kommer få. Får en massa olika nu bara för att Atte inte ska gå ute så mycket. Han är så gammal. Haha.

Tänkte skicka en hälsning till Ida som bröt armen på matchen igår. Krya på dej! Vi saknar dej i skolan <33

Madde

Vilket av dessa tre tycker du är snyggast? Klicka vidare in på min blogg för att göra din röst hörd ;)

2009-09-07 @ 16:45:47
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: