the love guru.


Tänkte berätta lite om igårkväll.
Maya och Lisa var ju här. Vi gick och hyrde The love guru. Weard film. Väldigt konstig. I typ mitten av filmen kollade vi på matchen istället. Någon mer som såg den? Om du inte gjorde.. Där missade du något! 1-1 tills sista målet av Zlatan i 8 sekunders övertid. Haha. Vi blev helt överlyckliga. Vi skrek av glädje! Haha.

Nu ska jag strax iväg till Kista med mamma. Vi ska köpa skor, jacka och nånting mer kanske.

Matchen gick inte så bra förresten. Vi förlorade med typ 5-1. :( Ses sen <3

Liisa

SVAR: Tack, och vad bra! :) <3

2009-09-06 @ 19:45:38
URL: http://theliisa.blogg.se/
p

åååh vill så se filmen :D och målet var ju klockrent!

sv. okej va roligt :) jag går på dans!

2009-09-06 @ 20:41:35
URL: http://paaulina.blogg.se/
joakim berg

Hej hej

Besök gärna min blogg som är störst i hela östergötland

och hjälp mig nå ännu högre.

finns en tävling just nu där bäst svar får en länk.

Så ta chansen få lite extra pr.

Kommer idag vara med på tv som kommer släppas på bloggen som handlar om dödshot och olika kränkande kommentarer vissa bloggare får

samt tidningen igen.

tv klippet samt tidnings artikeln finns på bloggen:)

Jag ska idag försöka nå 10 000 besökare.

har runt 4-5 tusen i vanliga fall.

hoppas du vill hjälpa mig och kanske lägga en kommentar vad du tkr om bloggen,

har även en tävling där bäst svar vinner en länk till bloggen alltid bra med extra pr:)

förlåt om jag störde ha en bra dag)

2009-09-08 @ 02:46:48
URL: http://jockiboi.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: