adobe photoshop elements 8



Yeey!
Det va vad jag skulle köpa idag. Håller på att installera nu :) I'm exited! Jag har hört att just det här är så bra också. 999 kr på ONOFF. Vi tänkte ju först köpa på Madia Markt eftersom vi har 500 kr rabatt där, men det va dyrare där så vi sparade presentkortet, haha. Då kan jag ju spara det till et objektiv köp ;)

Nu va det klart! Jihooou! Nu ska jaag prova mig fram lite här :D

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: