april april din dumma sill!



Själv är man sämt på att luras!
Haha, jag försökte idag med Tora, Ida & Amanda men det gick åt helvete, hahaha! Därimot har jag blivit lurad av Ellen, och det gick jag på kan jag säga!
Amanda

Haha, när försökte du lura oss? Aa ellens gick vi på :P <333

2010-04-01 @ 16:24:45
URL: http://tolvarochfotbollstokig.blogg.se/
Mamma

Jag och två kolleger lurade några på ett möte att vi behövde göra om två dagars arbete under påskhelgen. Men det var ingen som fattade hur allvarligt det var, så det blev ite så lyckat som aprilskämt.:-(

2010-04-01 @ 16:40:33
URL: http://varaviola.blogg.se/
Ellen =)

Hahahaha aa min gick ni verkligen på xD kan fortfarande skratta :P <333

2010-04-02 @ 16:09:35

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: