första dagen i skolan - chek!


Hmm. Jag vet inte vad problemet är men jag kan inte ladda upp vissa bilder jag har redigerat i photoshop... Någon som vet och som kan hjälpa mig? :) En till sak jag stör mig på med photoshop är att jag inte fatatr hur man gör collage! Jag fick tips om en läsare om en sida med bl.a photoshop tips, ska nog gå in och kolla där ;)

Jag ska alldeles strax gå ner och ta en pirog, måste få i nåt i magen innan träningen! Efter den har jag ridning så jag är hemma igen vid halv 9 typ, då ska jag äta, duscha och se på Svenska Hollywood fruar ;)


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: