funny night with tha girls



Hahahaha.

Nu har Amanda & Tora gått hem, de sov ju här ;) Vi hade iallafall skit roligt! Vi försökte dygna men vi va bara uppe till 2, hahaha. Jag höll på att somna vid 12. Mycket godis blev uppätet, B&J och chips också. Vi fotade typ 400 bilder på min kamera och säkert lite många på Amandas. Så bilder kommer senare ikväll :)

Uppdateringen ska bli bättre, jag har inte haft nån blogglust, men den kommer ska ni se ;) Nu ska jag ta en alvedon och läsa lite bloggar. Kram :)

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: