galen!




Cooliga bilder i motljus ;)

Nu har Tora precis gått hem. Hon hängde med hit efter att vi hade varit bollkallar med några andra i laget på Östermalms ip, Djugårn - Tyresö. Det blev lite långtråkigt, och kallt... och blött. Det snöade ju imorse! Piss, skit schimpans! Åhhhhh! Fast det har typ smällt bort redan, haha. På matchen började jag självklart tänka på vad fotograferna hade för kameror och objektiv, haha så typiskt mig. De flesta hade Nikon och baouta telezoomar, typ 30.000 kr för dem säkert. Hell yeah att jag ska köpa det alltså! Eller iinteeee...

Men, jag ahr kollat på lite andra fotosaker på tvspelsweb idag med Torii :) Jag tror jag ska köpa en reflexskärm med transparent, svart, vit, silver och guld, 56 cm eller nåt sånt ;) Det kostar bara 200 kr, inte alls mycket ju! :D

Haha, ja! Jag är lite knäpp idag, har fått en sockerkick eller nåt. Fast jag har ju inte ätit socker, hmm... Eller jo det har jag ju, haha. Aja :)
SIMPEL PLAN NÖRD

BUUUUULLAR OCH FANTA!! ;D<333

2010-04-05 @ 19:42:06
URL: http://photomusic.webblogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: