glassiiigt, glass glassiiiiigt!


Det funkar inte att ladda upp bilder så det här får bli ett bildlöst inlägg.
Idag ska jag till vällingby en snabbis med Tora och Amanda (glass!), sen är det träning och efter det ska de sova över här :D Kuligt ;) Vi ska sova ute i våran lilla friggebod. Najsigt, undra hur länge vi kommer sova imorgon igentligen?!

Det är feeta najsigt väder idag, solen skiner ju! Vädret är inte speciellt stabilt här i Sverige. Nu vill jag att snön ska smälta och det ska bli ännu mer plusgrader, så man kan gå med bara ben och gladiatorsandaler ;) Och på tal om gladiatorsandaler behöver jag nya... Jag har hittat snygga på Nelly men jag har lite svårt att köpa kläder och skor från internet, man vet ju inte säkert om de passar...

Puss & hej :)

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: