happiness




Tjudeluu bloggen!
Idag har det varit en lika bra dag som igår. Om inte bättre. Det har varit riktigt fint väder så vi satt ute på rasten och schteeekte ;) Fett härligt! Våååår.

Nu ska jag snart iväg på domargrej. Vi ska få våra tider då vi ska vara domare, that's why jag fyllde i dagarna jag är borta i min finfina (läs: eller inte) almanacka. Har precis ätit en skinkmacka och redigerat lite bilder. Börjar fatta felet nu så nu funkar det kalas bra ;p

Puss ♥
Såma

Viola! Ta bort bilden, ser ut som ett jag vet inte vad i den ;P

2010-04-15 @ 20:45:47

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: