hoolie bandoolieh



Bloggar sent idag igen, men när sen jag kom hem från skolan har jag nästan bara varit med katterna, eller efter jag hade varit med Ida och Amanda villsäga ;) Men iallafall. Katterna har varit hos veterinären för sterelisering så de va helt tagna när vi hämtade dem vid 3. Selma blev rädd för Badi när hon såg att hon hade tratt, och nu kan de inte va i samma rum. Great! Badi mår bra iallafall, hon går runt och krockar i saker och så ramlar hon, haha!

Snart är det dags för Talang, ingen Solsidan idag. Någon som vet när det börjar igen? :)
den som älskar din blogg!

GAHHH ÄLSKAR DIN BLOGG, JAG VILL ATT DU BLOGGAR VARJE MINUT!!!! ;D<3 du vet vem jag är..

2010-04-16 @ 19:56:35
den som älskar din blogg!

Åhh, saknar dina inlägg :(

2010-04-18 @ 07:51:30
Cajsa

Varsågod. :D

2010-04-18 @ 15:12:53
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: