konfirmation



Vi fortsätter på tönttemat ;)

Iiidaaaaaaaaag...
Har jaaaaaaag, varit på Mayas konfirmation :) Väldigt trevligt. Vi fick god smörgåstårta, kakor, bullar och prinsesstårta, allt hembakat! Och prinsesstårtan va nog den godaste jag någonsin har smakat, så himlans god asså! :D I kyrkan va det fin sång, men det blev lite långtråkigt efter ett tag..

Idag är det ju söndag och det betyder att skolan börjar igen imorgon... Bajs. Vill sova mer...
Cajsa

Varsågod :D



VAd vill du att jag ska fota för något imorgon? :)

2010-04-25 @ 18:13:46
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: