krasslig



Yehoo! Börjar fatta photoshop nu, fast jag har mycket kvar att lära, haha.

Har bara varit hemma och tråkat idag, mår inte så bra. Jag känner mig lite febrig och så har jag ont i halsen. Hoppas jag kan spela matchen imorgon! Ikväll ska vi på middag hos grannarna, vet inte om jag orkar, men ja... Det var väl det. Ville bara att ni skulle veta att jag lever ;)

Juste. Nu vill jag att alla går in på Mayas blogg och grattar henne på födelsedagen :D

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: