mitt påskägg.




Tjudeluu bloggen!
Den här dagen har man tillbringat tillsammans med Saga hemma hos mig, på fotbollsplanen med Olivia och ute. En trevlig dag helt enkelt ;)

Nu har jag precis ätit en god middag och pratat med mina föräldrar om fotboll ;p Jag har också varit ute och letat efter mitt påskägg som var fyllt med choklad (!!) och blivit störd av några småbarn, haha. Snäll jag låter va? Men ibland är de väldigt jobbiga.

Hare gött och ät nåt sött ;) ♥
Johanna

Fin blogg du har :D

2010-04-03 @ 22:45:22
URL: http://hurbrasomhelst.blogg.se/
Sandraa'

Svar; Tack så mycket, dina bilder är 100 gånger finare !! <33

2010-04-04 @ 10:23:46
URL: http://jaanssonn..blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: