old times




Rätt dåliga bilder igentligen som jag har beskurit och gjort svartvita. Då blev de ju finemang! ;)

Nu är jag hemma igen från stan!
Jag tog nästan 200 bilder, fast det va många som blev riktigt dåliga, det var så svårt ljus och jag råkade ha ett högt bländartal... Jag testade på ett av pappas gammla objektiv som Linnea har fått, det har ingen autofokus i och det har inte min kamera heller så jag fick ställa in skärpan själv. Jag fick knappt till det på nån av de bilderna... 18-55 objektivet är ju inte så bra det heller, haha. Jag vill ha nytt xD

Jag testade nya Magnum Gold idag. Super god! Rekomenderar den, verkligen. Smakar typ... Kola ;)

btw, jag vill ha en sån cykel som på översta bilden, kronancykel alltså :) Är de inte för snygga? Fast det kan nog bi lite jobbigt att cykla med 3 växlar (?) efter ett tag ;)
SIMPEL PLAN NÖRD

Prutt pårej nu har vi ju typ bara 3 glassar att prova xD<33 ii

2010-04-04 @ 17:37:09
URL: http://photomusic.webblogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: