påsklooov!



FREEEDOM BABY!

PÅSKLOOOOOOV!
Oj så jag har längtat! Jag har haft blåa ringer under ögonen hela veckan! Nu kan jag sooovaaaa! :D Den här dagen har verkligen varit helt underbar! Vi har tittat på film och haft talang, träffat Agnes och Klara och fått veta ungefär hur klasserna kommer se ut i 7:an. Jag är i bästa och cooolaste klassen, hahaha xD Ja ni märker hur gla' jag är! ;DDDDD

Dagen blir inte sämre för att det är träning och man sitter här med bra musik, see you fellas ♥

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: