what do you see my dear?



Perfekt skärpa eller vad? Skit nöjd med bilden :)

Första dagen på påsklovet!
Yeey! Jag vet inte vad jag ska göra idag bara... Kanske skulle åka till IKEA men vi får se hur det blir med det. Jag har världens lust att åka ut med båten, men det är lite svårt eftersom det är vi inte har lagt (lagt och lagt... vad gör man igentligen?) i den i vattnet än, haha. Hoppas ni får en bra dag idag iallafall :D

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: