wonderful...


        
        
...picture of Amanda, don't you think? ;)
ögonen va lite slarvigt redigerade bara ;p

Är det här aprilväder?
I tisdags var det strålande sol och blå himmel, nu är det bara grått och trist. Snö tillochmed, tur att inget stannar kvar på marken! Träning ikväll, jag som trodde att jag inte skulle behöva underställ mer... Så var det med det. Skolan va inte så rolig idag, vi gick på en minifotoutställning på no:n. Skit tråkig... Massa bilder som var fotade genom glas och såg överredigerade ut. Det va typ en eller två jag tyckte va fina, av 13 stycken!

I s a b e l l a

SVAR: Jag vet inte om de funkar till Elements, du får prova. :)

2010-04-22 @ 20:54:41
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: