fredan den 13:e




Jag har redan haft min otur idag, att bli sjuk och inte få åka till Mörkö med laget, snacka om mardröm! Istället för att ha feta kul där kommer jag ha feta tråkigt här hemma... Så vad ska man göra idag då? Bajsa kanske? Låter kul.

Alltså, se inte på Hachiko om du är snuvig, eller se aldrig på den! Jag grät halva filmen, usch va bra den va, och sorglig, och fin. Lasse Hallström äger! Det låg hundra snorpapper på bordet sen, usch fy!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: