i did it the brittish way



shnögga gummistövlar från Marc Jacobs, ca 140 kr kostade dem, billigt!


enkel ring från Marc Jacobs, ca 20 kr!
Alltså, galen rea där, Marc Jacobs har ju dyrare saker annars. Bara bra för mig så jag har råd med nåt :D


väska med skinndetaljer från märket troop London, köpte den på nån turistshop typ, haha. ca 200 kr


kavaj från Primark, ca 150 kr tror jag...


lång, svart, kofta från Primark, ca 100 kr.

Alla snygga och billiga saker jag köpte i England, allt förutom väskan är köpt i London :) och ja, jag vet, bilderna suger...

Har inte orkat blogga tidigare idag, jag mår verkligen inte bra. Är varm, snuvig, har ont i halsen och ja... Jag mår inte bra. Kommer nog inte åka till Mörkö med laget imorrn, det suger!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: