3:e advent


prick på ögat, hehehehehe.

Men tja! Idag har man haft fullt upp..
Jag fick gå upp väldigt tidigt idag, typ halv 10, hehe. Åkte till Barkarby och delade ut reklam lappar med några från laget i 4 timmar, inte alls kallt.. Nejnej.. Åt en lunch på donken och snodde pommes från alla för jag va så fattig :( Sen åkte jag och familjen och hämtade mormor på centralen och sen dess har jag mest tagit det lugnt, pluggat lite och ätit. Ville att ni skulle få lite uppdatering iallafall (:
Anna

sv: så lite så :) tacktack! :D

2010-12-12 @ 22:43:32
URL: http://wallinphoto.blogg.se/
Amanda

Sv: Varsegod ju! :D

2010-12-13 @ 15:48:07
URL: http://amandafoton.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: