hehe


hey kompisar :D det är inte viola som bloggar nu utan det är jag en riktigt cool chey vid namn arot kommer ni ihåg mig ? .
viol är så tråkig så hon orkar inte blogga , buus. aya jag är en chey som gillar fotboll , longboard, viola & alla andra roliga kompisar. idag har jag varit m viola, ida & amanda, dom namnen känner ni säkert igen :D h3h3.
vi har köpt klappisar t varran men oxå t alla nära & kära.

jag och viola är väldigt olika. h3h3. jag skojar inte , helt rent utsagt motsattsen av varrandra, det är nog därför vi är så bra kompisar vetty. eller det kanske låter konstigt men , vi har helt olika stilar, helt olika betyg i skolan :3 (där är faktiskt viola den bra .. öh. mvg barn ni vet) sen finns det ju sjukt mycket andra saker men vi känner varran väldigt bra iaf. jag känner att inlägget blir 7kt långtyy men aya . hey !


 
inte olika nejnej .. öhöhöhöhöhö


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: