hej fina dag!


Åh va mysigt jag har haft det idag egentligen! Fått mycket julklappar, och fina sådana! Fick två till ringar, en från Bea och en från Emelie, och så fick jag ett par kalleankatrosor från Mirre, HAHAHA hetaste (y) Vi hade fett mys iallafall (: Och vet ni? JAG HAR FÅTT TAG PÅ KLÄNNINGEN! Wohoo! Eller, asså en ny.. Ska hämta den imorgon i Skärholmen! Åker till mormor & morfar imorgon och kommer hem först på söndag, så det blir ingen uppdatering tyvärr.. Men sen är jag tillbax och kan visa alla mina fina julklappar :D
GOD JUL ALLA FINA LÄSARE! ♥
LillaMirre

den översta bilden var sjukt fin, lägg upp på fejjan broooooooooo :D <3

2010-12-22 @ 23:11:17
URL: http://lillamirre.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: