jag är hemma!



Lite bilder från julafton i bilder :)
Nu är jag hemma igeeeen, kom hem igår och orkade inte blogga så jag gör det nu helt enkelt. Har fått massa fina julklappar som jag ska visa sen. Julafton var väldigt mysig för övrigt. Här får ni ju se mina klänning som jag har letat efter 371 miljarder gånger.. Köpte den tillslut i Skärholmen, för 467 kr, fick lite rabatt då den är lite sönder, hehe. Annars har jag allmänt cp hållning på bilden och det ser ut som jag har en hemsk utväxt vilket jag inte, eftersom jag aldrig har färgat håret :o Aja, hoppas ni har haft en bra julafton iallafall! ♥

Snart kommer Ida, Tora & kanske Amanda hit, kulT! (känner att min svenskalärare inte skulle gillat det här inlägget..)
Sara

Måste bara fråga, vad har du för kamera? :)

2010-12-27 @ 20:34:21
URL: http://februaritjej.se
olivia-drömmen mot att bli fotograf

Jätte fin blogg, gillar verkligen din header! :D

2010-12-28 @ 11:55:44
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: