jullov!


Efter en lyckad avslutning i skolan har jag äntligen fått jullov. Och det va på tiden må jag säga! Jag behöver sova ut ordentligt för att över huvud taget kunna få in nått mer i min hjärna. 0,0 i frånvaro vilket betyder att jag inte har missat en minut i skolan den här terminen, sjukt! Eller nej, inte speciellt sjukt faktiskt.. Hahaha fett rolig jag äääääääär!

Efter skolan var jag med tjejerna här, vi hade fett mys, och krig ihihihi som vanligt (: Vi hade lite baktävling och sånt där.. Kommer sakna dem de här dagarna på dagarna som alla andra dagarna (HAAHAAHA)

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: