klappshopping & knäckbak


Det va så skönt att sova ut idag! Jag gick upp vid typ 12, haha (: Har iallafall varit i vällingby idag och letat julklappar, hittade dock ingen men hittade en top som jag kanske ska ha på julafton, eller så ska jag köpa en klänning som jag lade undan, vi får se hur det blir med det :)
Satte igång med att baka knäck när jag kom hem. Varför står det på alla recept att man ska koka i ca. 20 min när det inte blir klart förens efter en timme nästan?

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: