there's a spark in you


Torsdag. En dag till helg. ÅH, vill bara att den här veckan ska vara över. Och nästa också.. Vill inte ha skola mer nu. Håller på att plugga till svenskaprovet imorgon, det går inte så bra dock. Kan inte koncentrera mig alls. Ser verkligen inte fram emot 8:an.. Nej fyfan.
.
Meeeen, kanske ska ta och va lite gladare. Det är ju inte lång tid kvar till jullovet faktiskt, och jag älskar att köpa julklappar! På lördag ska jag på julmarknad och på söndag blir det julbak med mormor, mys!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: