danstävling


Hellu bloggah!
Idag har jag varit och tittat på min systers danstävling hela dagen, så jag har inte hunnit uppdatera. Hade ni en bra fredagskväll då? Tyckte ni att det var rätt person som åkte ut från Let's dance? Det tycker jag. Synd att Elin alltid ska va den som får minst röster bara...

Snart ska jag och familjen iväg på middag hos några kompisar. Jag hade tänkt att jag skulle lägga upp vad jag har på mig men jag orkade inte ställa upp stativet, hehe. Slö jag är, men man blir det efter att ha suttit inne i en gympasal hela dagen och andats dålig luft. Tänk de som dansade! Jag skulle varit död.

Ses imorgon buddies! ♥
Elin

Haha jag var typ död efter <33

2010-02-18 @ 17:27:46
URL: http://angelspic.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: