ghost



Jag har inga bilder att visa...

Jag ska på träning om typ 1 och en halv timme.
Snart är det dags för mat då alltså.

Imorgon när det sundsvall som gäller! Wohoo! :D
Och för er som inte vet vad jag snackar om, så ska jag och spela fotbollscup. Övernattning alltså. Jag vet inte om jag hinner blogga imorgon, annars är jag förmodligen tillbaka på måndag. ;) Åhh, det kommer bli för kul! ;D

Puss ♥
Jane

Jo det är ju det som avgör förstås :)

Vad har du för kamera?

2010-02-05 @ 20:58:13
URL: http://jeino.blogg.se/
Liisa

SVAR: Eller hur! <3

2010-02-05 @ 22:28:16
URL: http://theliisa.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: