good night readers




Såg ni på melodifestivalen?
Det gjorde faktiskt jag, även fast jag inte är nåt big fan av det. Emelie sa nämligen att hennes lärare hade skrivit låten till Sibel så då var jag ju bara tvungen att titta xD Synd att hon inte gick vidare för låten var faktiskt helt okej. Men Anna som gick vidare var ju grym! :D

Natti natti ♥
Emzo

svar: hehehe, gillar mitt skryt xD

och aw på dig :D <3

2010-02-27 @ 22:28:23
URL: http://crazymoments.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: