i'm not your toy




Like the bokeh ;)

Hello! Hur mår ni idag?
Jag kom hem från skolan för en stund sedan, slutade skolan 13.40. Skönt! Nu sitter jag här och lyssnar på bra musik. Och bloggar förstås. ;) Jag har inte så mycket bilder att visa, vilket är ganska trist. Men jag ska försöka få ut mig själv i snön... Nej, usch. Det är så tråkigt väder!

Jag är sugen på choklad... Och jag har det! Mohahahahha. Choklaaaaaad gör mig glaaaaaad! ;D

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: