teneriffa gojjor





Fotograf; pappa

Shit va fina de här bilderna som pappa har tagit är. Speciellt den första tycker jag. Fåglar blir verkligen bra på bild, när de väl vill va med ;)

Fredag it is.
Själv ska man vara hemma och mysa som vanligt. Se på Let's dance och äta hamburgare ska jag också göra. Jag kom precis hem från en tur i vällingby med pappa. Vi har köpt lite nödvändiga saker som pennor och sudd. För vi har typ inga fungerande pennor! Pappa har satt upp ett skrivbord åt mig idag också, litet, vitt och prkatiskt. Me like ;)

Roligt att jag har fått nya prenumenanter. Ni kan gärna börja kommentera lite mer också. Jag blir jätte glad för minsta lilla :)

Ha en bra fredagskväll readers ♥
Maya

hehe, visste inte att ni tog med er Emil till Teneriffa ;O <33

2010-02-19 @ 22:21:47
URL: http://levasommysan.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: