7 dagar.






Nu är jag hemma från en riktigt skön dag i skolan.
Slutade 13.40 efter 1 tim simning och 3 timmars syslöjd. Jag började göra ett par svarta pyamasbyxor som blev skit fula... Men men. Sy är inet min största talang. ;)

Om en vecka är det min födelsedag!! :D
Jag längtar hur mycket som helst! Kusinerna kommer upp då också. Men helgen efter min födelsedag är det en cup som jag kanske ska vara med på och helgen efter det är det cup i Sundsvall. Så det blir gansak fullt upp nu framöver. Men nångång snart ska Ida, Tora och Amanda sova här som ett litet födelsedagsfirande. :)

Ikväll ska jag rida...
Jag känner faktsikt inte riktigt för det idag. Jag vill bara vara hemma och.. och... SOVA! Jag är dö trött! :O

Sov gott! Bye ♥
mowlston

Åh! :D Jag fyller om 6 dagar :D Grattis i förskott!

Snälla ställ upp i min tävling jag behöver mer tävlanden skulle bli så glad om du skulle kunna ställa upp :)

2010-01-18 @ 18:05:52
URL: http://mowlston.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: