dagens klädsel - före/efter





Det blir väldigt mycket skillnad efter man har redigerat lite, ellerhur? Och jag gjorde igentligen inte mycket alls. Men det blir mycket bättre! :)

Idag har jag på mig:
Skorta bikbok, tröja teneriffa, linne bikbok, tights gina.

Ida och Amanda gick hem för en stund sedan. Så nu sitter jag här ensam... Närå, jag har ju alltid datan. Haha. xD Men ikväll kommer mina kusiner från Göteborg, och de ska stanna tills på söndag. Så det blir tyvärr inte så mycket upptatering för min del. :( Tråkigt värre. Men jag kommer tillbaka på söndag! Dagen innan min födelsedag. :D:D

Puss & kram ♥

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: