Tog de här bilderna igår.
Jag har faktsikt aldrig testat att fota såhär förut, men jag tycker de blev helt okej faktsikt. Inte jätte bra, och inte dåliga. ;)

Vi beställde pizza från American pizza för en stund sedan. De kommer nog om ca 40 minuter, levererade direkt till dörren. Najsigt. Förra gången var de riktigt goda också! :D Jag och min syster ska vara ensamma här ikväll. Elelr Linnea ska ha några kompisar här... Mamma och pappa ska på en föräldrarfest för fotbollen iallafall.

Bamsefredagskram ♥

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: