fotbollscup



Hellu bloggen!
Jag har precis tagit en dusch, för om någon timme blir jag hämtad. Som sagt så ska jag åka och titta på fotboll idag. Mamma  har fixat pastasallad åt mig som jag ska ta med mig. Jag måste bara gå upp och köpa en Vitamin well. Godaste drickan! :D

Hade ni en bra fredagskväll då?
Det hade jag. Mycket Ben&Jerrys och... MJÖLK! Haha, jag älskar mjölk! Jag är en mjölkoman. Men det är så himla gott. Är det bara jag som tycker det?! ;D

Innan jag jag åt B&J och drack mjölk, åt jag pizza och drack Orangina. Riktigt gött det med. :)

Vi ses ♥

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: