ge mig. tack!



Alla bilder är från H&Ms hemsida. Collaget är gjort av mig.

Åhh! Jag vill haaaaaaaaaaaaaaa! Jag bara äälskar allt här. Alla fina färger. Man får en sån vår/-sommarkänsla! Jeanbyxdressen behöver man vara väldigt brun för att använda, annars ser man ut som en blekfis. Haha. Roslegginsen är nog ganska svårmatchade men med en stor slapp vit t-shirt eller tunika skulle det va fett snyggt! Klänningarna skulle jag vilja ha på skolavslutningen. Såå finaaaaaa! Tröjan kan man ha till stranden och alla armbanden! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHH! Ringen är också sjukt snygg. :D

Ge mig sommar nu, tack!
Dilaan D

så snygga :O

2010-01-15 @ 21:58:36
URL: http://dilaanisme.blogspot.com

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: