jag åkte och badade istället.




Tjudeluu!
Jag åkte och badade med Hannah nu när bion blev inställd. Det var superkul. Träffade på 2 personer jag inte riktigt ville träffa där, och badade en massa. Såklar, haha. ;) Vi åkte därifrån med bussen vid 15 över 4 ungefär. Jag tog en dusch när jag kom hem och tvättade håret. Man vill ju vara fin inför skolstarten. ;D Nej, men jag vill inte börja skolan! Jag orkar inte med alla läxor. Jag vill bara vara hemma hela dagarna och... SOVA! Mohahah! Men imorgon får man gå upp vid 20 i 7 så jag hinner göra mig iordning ordentlig. Men jag måste stå skolpolis också... Fast inte om det är mer än 15 minus. Snälla, ge mig 16 minus tack!


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: