klippning idag.




Det blev ingen uppdatering igår.
Jag ber om ursäkt för det.. Jag gick ju runt i stan igår. I - 15 lixom... Haha, det var iskallt. Efter det gick jag och Linnea hem till Maya och körde lite Buzz, sedan gick vi hem och åt och sedan kom Maya till oss. Så jag ahde inte riktigt tid. ;)

Nu ska jag strax åka och klippa mig. Jag ska bara klippa topparna och klippa upp det lite. Som jag alltid göra, tråkig som jag är. :p

Ses sen. ♥


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: