leker med photoscape.




Haha. Snyggt va?
Jag laddade ner gratisprogrammet photoscape för några dagar sedan och testade det idag. Super bra! Det är väldigt enkelt att förstå faktisk. Sök på photoscape på google och ladda ner vettja!

Såå... Har ni haft en bra dag då? :)
Min har varit som vanligt, skola och sedan hem och sitta vid datorn. Haha. Nej, men jag ska faktsikt ta och baka idag. Eller... Om jag orkar. Jag säger ju alltid att jag ska göra det men ändå blir det inte av... Hmm, hur går det till?

Kommer komma fler roliga upptaderingar idag troligtvis. Jag ska inte vara lika tråkig som igår! ;)

Puss ♥
Tora [fotoblogg]

Haha jätte snygg ;D <33

2010-01-19 @ 16:55:12
URL: http://tpics.blogg.se/
disse

Gud, vad du har blivit duktig med bloggen, fan vad fin den är! Saknar dig. <3

2010-01-21 @ 17:12:28
Viola

Saknar dig också Disse! :'/ <3

2010-01-21 @ 18:03:29
URL: http://varaviola.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: