motion.




Jag skulle ju till Ellen match först idag. Tänkte först att mamma och pappa skulle skjutsa mig men jag hade tagit fel på tiden så jag fick springa till pendeln. Haha. Kom dit två minuter innan tåget gick så det va inte nödvändigt att springa igentligen. Men men. Tog bussen från Barkarby station och gick av en station för tidigt så jag fick gå typ 1 km. Motion fick jag iallafall. ;) Sedan kom jag till matchen 5 minuter efter start ungefär. De vann iallafall med 9-2. Sjukt duktiga! :D

Efter åkte jag hem till Ellen iallafall. Vi gjorde lite allt möjligt, sedan fick jag också äta middag där. Kom hem lite innan 8. Då tog jag en dusch och nu sitter jag här. ;)

Imorgon har jag skönaste dagen i skolan. Simning och 3 slöjd lektioner sedan slutar vi. Nice!

Go' natt ♥

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: