oh yeah. oh no!




Najsigt va?
Jag skulle vilja köpa hur mycket som helst från Topshop. Så fort man går in i en Topshop affär blir man kär i allt! Men... Det finns ett litet problem. Det får inte plats i plånboken! Gaaaah! Jag vill vinna på lotto eller nåt. Jag vill ha pengar!!
Malin

Fin blogg du har :)

Kramar

2010-01-15 @ 21:50:09
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/
M O I R A

jag älskar topshop! synd bara att den affären inte finns här där jag bor :/

2010-01-16 @ 12:30:46
URL: http://morrismorris.blogg.se/
Anonym

åååååh, ska lätt köpa den där kaktust-shirten! :D fett het! <3

2010-01-19 @ 16:53:46
Emelie

den där uppe var från mig xD

2010-01-20 @ 18:10:53

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: