skinny jeans.



Jeans, topshop (NYA!!! Jag älskar dem, de sitter så bra! 300 kr på rean, vilket kap! :D). Top, Monki. Barbierosa naglar. ;)

Hello mah readers!
How are ya doin'? Med mig är det prima! Första dagen i skolan är avklarad. Men det va inte så farligt. Vi hade lite matte, nyhetskryss och lekte. Vi hade dessutom en vikarie som har varit hos oss jätte mycket i 5:an. Han är super schyst! ;D

Jag testade ta lite bilder på mig själv med stativ idag. Det gick ganska bra faktsikt. Jag gjorde som min egen lilla studio i mitt rum med lampa grejer. Det funkade ju faktiskt bra även fast det inte var en vit vägg. Jag fick dock sluta när min klädkorg (som jag hade satt mig på) gick sönder och lampan braka i golvet. Hehe. Man kan vara så smidig ibland. ;)

Nu ska jag strax äta för att sedan åka iväg till stallet.

Hare gött!  ♥
malin :P

vem va vikaren?? :O nyfiken

2010-01-12 @ 16:47:05

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: