tisdag 5/1 - 20 dagar kvar.






Tjohejsan! Idag är det bara 20 dagar kvar till min födelsedag.
Jihaa! Jag längtar sk-t mycket. Och jag hoppas verkligen att jag kommer få det jag önskar mig aldra mest. En Nikon D3000. Fast isånnafall kommer jag få en viss summa pengar och sedan lägga till resten själv. :)

Idag ska jag inte göra något speciellt, eller har inte nåt bestämt iallafall. Ska nog gå ut och fota en sväng hade jag tänkt. Det är så fint väder nu. Solen ligger på snön lite också. Perfekt.

Imorgon ska jag åka till stan med Maya. Måste kolla på kläder. Jag kan även visa mina nya jeans som jag köpte i söndags. I love them! :D

Parisa:)

va fiiin blogg du har!<3:)

2010-01-06 @ 20:47:31

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: