viola hjärta hjärtan.






Hemma från träningen. Eller har varit det ett tag nu. Va skönt det va att träna igen! Även fast vi inte hade någon fotboll, bara fys. Vi körde lite tyngder, ben, armar och mage. ;) Det va kul men jag kommer antagligen att ha träningsverk imorgon. Haha.

Imorgon är det freedaaag och årets första Let's dance. Jippie! Elin Kling ska va med också, heja heja heja! :D

Liisa

SVAR: Hahah ja xD De va ju lite kul :P <3

2010-01-07 @ 22:42:53
URL: http://theliisa.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: