eclipse - bättre än väntat



Jag var och såg Eclipse men några vänner idag, och den va jäääävligt bra måste jag säga!
Den va spännande, romantisk, ännu mer spännande och mycket roligare än de andra, verkligen skit bra! Alla måste se den, ALLA!

♥♥♥♥ 4/5 hjärtan får den av mej, helt klart värd att se! Fast jag tycker Bella ska välja Jacob, hahaha ;D

....

Joggingen gick fett bra, känner mig duktig (y)
Tooooooooooooora

Noooooooooooo, har alla ni sätt den nu? :(

2010-07-03 @ 17:45:01

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: