mot gothia


Imorgon hörrni, ja då åker jag till Gothia.
Klockan 6.45 drar vi med bussarna! Jag ska inte spela som jag redan har berättat, men jag kommer fota och heja på, haha! Det kommer bli riktigt roligt tror jag iallafall, förra året va bäst, det kan ju va svårt att slå det ;) Jag åker hem från Gothia tidigast på fredag tror jag.

Men där tar det inte slut... Mohhahah.
Jag åker först till mormor och morfar en natt sen bilar jag, mamma och pappa till England :) Vi kommer åka genom Danmark, Tyskland och Holland, från Holland tar vi båten över till Englan och London, i London ska vi va i 2 nätter och shoppa förfullt ;) Sen åker vi vidare till Cornwall? Där ska vi tillbringa en vecka med kusinerna i ett hus vi har hyrt. Ja, sen blir det hämfärd och SEN är jag hemma :D

Jag är hemma igen om typ... 4 veckor, wohoo!

Jag kommer försöka mobilblogga lite under resan, kan dock bli svårt. Men vi ses kära läsare, I'll be back! ♥
Cajsa - F O T O B L O G G

Vilken fin blogg du har. :)

2010-07-18 @ 01:05:48
URL: http://hallgreen.blogg.se/
Diimans-En tvilling

Varsågod! :D



Va kul!Ha det bra ;)

2010-07-24 @ 17:28:19
URL: http://diimans.blogspot.com

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: