på båten till england!


Hallo där läsare! Sitter på båten påväg till England nu, har suttit på den har båten i ca 5 timmar nu så det börjar bli rätt tröttsamt ;) En halvtimme kvar ungefär sen är jag i England. Najs att det fanns gratis internet på båten tycker jag!

Hittills har jag varit i Danmark, Tyskland och Holland på den har resan, Tyskland va skit tråkigt, vi bodde i Lübeck typ. Holland va as fint, har bestämmt att jag ska flytta dit faktiskt, haha! Nej men det var väldigt söta små kanaler överallt :) Och fina tegelhus. Riktigt mysigt! Kommer sitta i bilen i ca 1,5 timma till nu för att komma till London, ser fram imot det, nooot! Men London kommer bli najs, har hittat var Marc Jacobs butiken ligger också, så dit ska vi, har bestämmt att vi ska ut och springa i HidePark också :)

Ska försöka att blogga på hotellet i London om det finns internetuppkoppling där, annars tror jag att vi hörs när jag kommer tillbax till Sverige.. :/ Men visst har det varit bättre uppdatering än vad ni trodde? Det gillar vi! ;D

Puss på er! ♥


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: