s-o-m-m-a-r-!







Nu är jag hemma igen från mitt landställe :)
Jag och Maya va där en natt bara, vi hade det riktigt trevligt! Vi har badat mycket och jag har fått färg, så det är najs! Det va typ 22-23 grader i vattnet :D Det här är sommar alltså!

Har inga planer för idag, vill åka och bada, haha. Har inte riktigt koll på vilka som är hemma men om nån har lust, smsa!
Neha

Superhärliga bilder:D

2010-07-10 @ 11:48:38
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: